tisdag 21 september 2010

Läs min recension av Luleås nya jazzklubb i NSD/ flera skrivjobb på G!

Recenserade i onsdgas förra veckan Luleås nya jazzklubb åt NSD. texten, som publierades i fredagens tidning finns att läsa här!

I kväll skall jag gå på ett arrangemang som jag srikver om sedan. Återkommer då det hela publiceras i morgon. På onsdag kommer förhoppningsvis en text av mig ut. Länkar då till den. På torsdag skall jag gå på ett evenmang som jag skriver om sedan. Det hela kommer i tryck på fredag. På lördag skall jag gå på ett evenmang som jag skriver om sedan. Det hela kommer i tryck på måndag. Länkar sedan till det.

På fredag skall jag skriva några andra texter efter ett möte som kommer utom någon månad. Så det är mycket på g nu.

Johan E. Skoglund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar